Sistēmas arhitektūra
Oktell sistēmas kodols
Sistēmas pamatā ir Oktell serveris. Par serveri var kalpot arī atbilstošas konfigurācijas galda dators. Būvējot liela mēroga sistēmas iespējams atdalīt procesus starp vairākiem serveriem - komutācijas serveris, loģikas serveru un datu bāzes serveris.
Analogo kanālu apstrādei vai komutācijai ar digitālo plūsmu (E1), Oktell serverī jāuzstāda (CTI) interfeisa karte. Audio signāla kodēšana un atkodēšanas pārraidei IP tīklā notiek programmatiski. Dažos gadījumos serverī var papildus uzstādīt speciālu karti audio signāla apstrādei pirmkoda līmenī.
Klienta darba stacija
Operatora darba vieta tiek organizēta atbilstoši darba specifikai. Darba stacija jāsavieno ar serveri izmantojot datu pārraides tīklu. Balss pārraide no operatora darba vietas līdz serverim tiek veikta, izmantojot analogās telefona līnijas vai VoIP tehnoloģiju. Ja gala lietotājs izmanto IP ierīces, austiņas, vai citu audio ierīces, kas saistītas ar datoru, klienta programmatūrai ir jāaktivizē kodu, kas pārveidot digitālo-audio/analogajā.
Datu bāzes
Oktell programmatūras platforma izmanto datu bāzi (DB) MS SQL (MSDE). Telpiskajā tabulā (OLAP) tiek uzglabāta informācija, kas vajadzīga, lai aprēķinātu slodzes un darbības parametrus zvanu centram. Avota un mērķa datus var iegūt no DB, kas var neatrasties uz MS SQL servera. Sistēma ļauj jums iegūt datus ar Oktell servera un ar to saistītajām sistēmām. Sasaistes process ietver reģistrāciju uz MS SQL servera izmantojot TSQL formātu. Personīgā klientu datubāze var glabāties turpat kur iepriekš.